diumenge, 6 de gener del 2013

Caixetes de conillets






Per aquestos Nadals, vaig decidir fer un detall per a cada membre de la familia i res millor que una mini amigurumi. Podria haver-los donat en ma i ja esta, però quedava molt mes graciós amb la caixeta personalitzada.
Aquests son els materials que vaig utilitzar:


I aquest son els passos que vaig seguir:
  1. Marca a la cartolina rosa el patró corresponent.
  2. Retalla els patrons
  3. Retalla amb el cúter el que serà la panxa del conillet
  4. Retalla amb paper rosa mes fosc l'interior de les orelletes del conillet i pega-les.
  5. Enfosqueix els bordes del conillet amb tinta marró 
  6. Retalla quadrats, mig centímetre mes gran per cada costat de la panxa del conillet, de paper transparent (si esta decorat es mes bonic). 
  7. Amb cinta adhesiva de doble cara pega els quadrats per la banda de dins. 
  8. Amb rotulador marró, dibuxa les manetes del conillet
  9. Dibuixa les potetes i la careta del conillet. En el meu cas, com que eren moltes les caixetes que volia fer, vaig fer segells de suro amb la forma de la poteta del conillet, dels ullets i de les galtetes. D'aquesta manera va ser més ràpid i senzill. 
  10. Retalla amb el cúter les manetes del conillet per a que puga agafar-se la careta. Fica cinta adhesiva de doble cara a les zones on anirà pegat i marca per on anirà doblat i per últim, monta'l!
  11. Com a últim detall, jo els vaig anyadir un rabet. Es tracta d'un pomponet. Per ficar-lo només cal fer dos forats amb un punxó a la banda de darrere i passar-li dos dels fils per fer-li un nus per dins.              
  12. A mes a mes, vaig fer unes targetetes amb forma de cor. Per una banda vaig estampar uns ninotets de neu i vaig escriure Bon Nadal, fent pel borde del cor un fals cosit. Per l'altra banda vaig ficar un troset de cinta decorada i amb la Dimo vaig escriure el nom de cadascú. 
Aquests son alguns dels resultats:








T’ha agradat aquesta manualitat? Doncs si la vols informa’t a Sneaky + Shop. Trobaràs altres manualitats a la venda fent clic a “Venda

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada