dimecres, 14 de març del 2012

El meu racó de scrap


Vaig a dedicar aquesta entrada al meu raconet de fer scrap. Per començar, aquesta es la meua taula de treball:
I aquest es el meu estoig amb els utensilis que més utilitze, com son les tisores, y bolígrafs negres y blancs:
Tinc una caixa per a guardar els rotuladors de colors. Aquesta caixa va ser un regal d’una amiga. Esta personalitzada amb la meua inicial:
I ací es on tinc emmagatzemat la resta de material que utilitze:
Començant per dalt a l’esquerra tinc aquesta caixonera:
Es on guarde totes les lletres i números.
Cada caixonet te retalls d’una lletra i esta marcat amb la Dimo.
 També hi ha el utensili per a fer segells de missatges escrits.
 Al costat de la caixonera estan les caixes (fetes agafant el model de les caixes de pizza) on guardo fulls grans de colors.
 Cada caixa correspon a un color, com per exemple el verd:
 A la part de baix estan les caixes de plàstic. Cada caixa te uns utensilis diferents.
  • Segells de silicona i bloc acrílic.

  • Tints

  • Troqueladores

  •  Mes segells de lletres, flors, animals...

  • Etiquetes

  • Per a decorar

  • Flors i fulles seques

  •  Retalls de revistes

  •  Postals

  •  Gomets

  •  Botons

  •  Objectes metàl·lics

  •  Segells de correu, plomes, paperets de té i altres paperets menuts...

  •  Mes fulles i flors seques

 D’altra banda, tinc un altra caixonera on guardo trosets de papers.
 A cada caixó pertany un color. Per exemple el blau:
 I al costat de la caixonera, més caixes de plàstic, però aquestes més grans.
  •  Coses de fusta

  •  Pegament de tot tipus i la Dimo

  •  Llaços i altres objectes per a decorar
  • Esponges i taps de suro
  • Utensilis per a pintar
  • Pintures

 Més a dins hi ha una paperera on guardo paper per a embolicar regals
 I, per últim, tinc una capsa de metall on guardo el filferro i altres materials que no em caben a un altre lloc. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada